Efektivní práce s Microsoft Teams

Současná situace je opět stále více ve znamení práce z domova. Mnoho společností se od jara ani k běžnému provozu v kancelářích nevrátilo a i nadále pokračuje v práci na tzv. home office. Během posledního půl roku jsme se posunuli v rámci “digitalizace” kupředu, společnosti přijaly nové aplikace, ale ne vždy měly čas, podmínky a nastavené procesy, jak se s nimi sžít.

I proto znovu otevíráme sérii webinářů týkajících se komunikačního nástroje Microsoft Teams, které jsme realizovali na jaře.

Webinář Efektivní práce s Microsoft Teams se vrací k tématu Microsoft Teams pro uživatele. V jeho rámci se můžete těšit na tato témata:

  • Zopakování praktických ukázek práce s Microsoft Teams – orientace v aplikaci, zakládání týmů, práce v rámci týmů, základní komunikace, práce s kalendářem a další.
  • Novinky v Teams, které Microsoft představil za poslední půl rok, a které vám v mnohém mohou ulehčit práci.
  • Co určitě nebude chybět, je ukázka toho, jak efektivně spolupracovat prostřednictvím Microsoft Teams, abychom mohli využívat Microsoft Teams opravdu naplno.
  • A na závěr přidáme pár tipů, čeho bychom se měli při práci v Microsoft Teams vyvarovat.

Webináře vás provede Adam Boleslavský, specialista na problematiku Microsoft Teams.

Termín webináře:

  • 8.10.2020 od 10:00 hod.

Registrační formulář

Sdílej v médiích

efektivni-prace-s-microsoft-teams

Kontakt

Nenašli jste, co hledáte? Pošlete nám zprávu a zůstaneme s vámi ve spojení.

* Vyžadované pole. Osobní data použijeme pouze pro vypracování odpovědi na dotaz. Pravidla zpracování osobních údajů.

* Souhlas se zpracováním údajů

map us
map eu