Efektivní práce s Microsoft Teams
Současná situace je opět stále více ve znamení práce z domova. Mnoho společností se od jara ani k běžnému provozu v kancelářích nevrátilo a i nadále pokračuje v práci na tzv. home office. Během posledního půl roku jsme se posunuli v rámci “digitalizace” kupředu, společnosti přijaly nové aplikace, ale ne vždy měly čas, podmínky a nastavené procesy, jak se s nimi sžít.
I proto znovu otevíráme sérii webinářů týkajících se komunikačního nástroje Microsoft Teams, které jsme realizovali na jaře.
Webinář Efektivní práce s Microsoft Teams se vrací k tématu Microsoft Teams pro uživatele. V jeho rámci se můžete těšit na tato témata:
- Zopakování praktických ukázek práce s Microsoft Teams – orientace v aplikaci, zakládání týmů, práce v rámci týmů, základní komunikace, práce s kalendářem a další.
- Novinky v Teams, které Microsoft představil za poslední půl rok, a které vám v mnohém mohou ulehčit práci.
- Co určitě nebude chybět, je ukázka toho, jak efektivně spolupracovat prostřednictvím Microsoft Teams, abychom mohli využívat Microsoft Teams opravdu naplno.
- A na závěr přidáme pár tipů, čeho bychom se měli při práci v Microsoft Teams vyvarovat.
Webináře vás provede Adam Boleslavský, specialista na problematiku Microsoft Teams.
Termín webináře:
- 8.10.2020 od 10:00 hod.
Registrační formulář
Sdílej v médiích