Využívá vaše společnost hybridní pracovní model? Nebo o tom uvažuje? Pak vás může trápit, jak zajistit rovnocenné zapojení účastníků do diskuse u hybridních schůzek a sdílení informací.
Jak mohou nástroje, jako Microsoft Teams, zajistit, že i vzdálení uživatelé mají stejné slovo, jako ti, kteří jsou v zasedací místnosti? Jak překonat bariéry mezi lidmi pracujícími na dálku a těmi, kteří jsou v kanceláři? Jak docílit stejného zážitku ze schůzky, jako byste byli ve stejné místnosti?
Na webináři probereme úskalí hybridní spolupráce a ukážeme si na reálných příkladech, jak je překonat pomocí Microsoft Teams a Teams Rooms. V průběhu webináře si ukážeme, jak nejlépe využít v reálných situacích a k čemu jsou dobré funkce, které usnadňují hybridní spolupráci jako jsou např.:
- Prezentační módy
- Reakce a hlášení se
- Zvýšení kvality hovorů
- Vytvoření menších skupin během schůzky
- Spolupráce na tabuli
- Funkce Teams Rooms
Odnesete si základní přehled o možnostech platformy Microsoft Teams a Teams Rooms, aby vaše hybridní spolupráce byla snadná a efektivní. Webinářem vás provedou Filip Kasaj, Senior IT konzultant v oblasti moderní spolupráce, a Ondřej Výšek ředitel pro obchod a strategii KPCS CZ.
Registrační formulář pro získání záznamu:
Získejte přístup k záznamu z webináře!
Děkujeme za váš zájem o náš webinář. Pokud jste ho nestihli sledovat živě, nezoufejte! Stačí vyplnit krátký registrační formulář níže a my vám pošleme odkaz na záznam.