Pracujte na jakémkoliv zařízení. Kdekoliv. Bezpečně.

Touch the future. #DigitalOrganization

Pracujte na jakémkoliv zařízenípráce na různých zařízeních dává zaměstnancům flexibilitu využít způsob práce, jaký jim vyhovuje

Zařízení se zmenšila, jsou přenosnější a výkonnější, s možností je vzít kamkoli a kdykoli. Výsledkem je, že koncoví uživatelé s sebou nosí telefony a tablety (v podstatě mini počítače) všude, kam jdou. Už nechtějí pracovat pouze u svého firemního notebooku a upřímně řečeno, chtějí si vybrat, z jakého typu zařízení pracují, a přitom si zachovat běžné možnosti toho, jak dělají svou práci.

Bez ohledu na to, kterou platformu uživatelé používají pro práci nebo zábavu (Windows, Mac, iOS nebo Android), mají s největší pravděpodobností přístup k firemním datům. Toto je výzva pro tradiční IT organizace. Osobní inteligentní zařízení umožňují uživatelům získat vyšší produktivitu, i když nejsou v „práci“. Kontrola e-mailů, reakce na komunikaci s týmy, se kterými pracují, sdílení nápadů, zachycování okamžiků se staly standardem.

Získejte benefity práce na jakémkoliv zařízení s KPCS

  • Zvyšte bezpečnost uživatelů a dat.
  • Snižte náklady spojené se správou a údržbou zařízení.
  • Sjednoťte podporu koncových uživatelů bez ohledu, na jakém zařízení pracují.
moderní zarizeni

Průvodce moderním zařízením

  • Vaše možnosti

    vyhodnocení současného stavu vaší organizace a pomoc při utváření digitální vize

  • Základy řešení

    analýza prostředí a definice struktury a governance potřebné pro implementaci nového řešení

  • Implementace řešení

    doručení a nasazení řešení na základě ověřených konceptů

  • Adopce řešení

    se zaměřením, aby vaše organizace a uživatelé přijali nové řešení, a plně využili jeho výhody

  • Spravovaná služba

    zajištění provozu a kontinuálního rozvoje řešení pro naplnění budoucích potřeb organizace

Krok 1: Scénáře vašich možnostívyhodnocení současného stavu vaší organizace a pomoc při utváření digitální vize

  • Máte pod kontrolou životní cyklus vašich zařízení? Nejenom počítačů, ale také mobilních zařízení a zařízení externích spolupracovníků.
  • Máte k dispozici pravidla, procesy, governance s ohledem na práci se zařízeními a jejich životním cyklem?
  • Využíváte plně nejnovější cloudové technologie a možnosti?
  • Máte zajištěnu bezpečnost a provoz operačních systémů?

Možností, jak v dnešní době pracovat se zařízeními v on-premise a cloudu je celá řada. Hybridní scénáře přináší to nejlepší z obou světů. Poznejte vaše možnosti.

Business workshop

Naše řešení

  • Nabízíme vám ty nejlepší specialisty se zaměřením na technologie Microsoft, kteří vám pomohou porozumět vašemu současnému stavu a najít nové příležitosti.
  • Využijte osvědčených postupů a ověřené metodologie při provozu zařízení.
  • Pomůžeme vám posoudit digitální vyspělost vaší organizace, připravenost na cloud, stav zabezpečení a získáte přehled o nejdůležitějších hrozbách.

Vaše benefity

  • Dozvíte se o moderních způsobech správy zařízení, které pomohou zvýšit důvěru ve vaše IT.
  • Získáte přehled o výhodách využití hybridní správy zařízení.
  • Získáte lepší přehled o svém současném stavu.
  • Vaše organizace získá přehled o tom, jaké kroky byste měli podniknout.

Jak postupujeme?

  • Připravte se na workshop plný inspirací a možností, jak je možné oblast řešit. Používáme znalosti, které jsme nabyli u mnoha obdobných projektů a zákazníků.
  • Výstupem je zpráva s popisem vaší aktuální situace a stavu s popisem možností, jak realizovat vaši digitální vizi.
  • Pokračováním může být provedení ukázky, čeho je možné s technologiemi dosáhnout.

Krok 2: Základy řešeníanalýza prostředí a definice struktury a governance potřebné pro implementaci nového řešení

  • Rozumíte všem aspektům, které souvisí s provozem zařízení různých platforem?
  • Víte, co je třeba vzít do úvahy z hlediska bezpečnosti?
  • Máte zkušenosti, procesy a možnosti související se správou koncových zařízení i mimo organizaci?
  • Provozujete kontinuální sledování toho, zda některé zařízení nebylo kompromitováno?
web image

Naše řešení

  • Společně vytvoříme návrh toho, jak by měl vypadat životní cyklus koncového zařízení.
  • Pomůžeme připravit odpovídající procesy provozu a správy zařízení ve vaší organizaci.
  • Získáte kroky, které je nutné podniknout v oblasti správy zařízení.

Vaše benefity

  • Získáte kompletní sadu návrhů a dokumentů v oblasti správy zařízení na základě osvědčené praxe KPCS.
  • Získáte blueprint řízení Windows, MacOS, iOS a Android.

S našimi zákazníky pracujeme vždy v úzké spolupráci, pracujeme jako jeden tým. Tímto přístupem zajistíme plnění všech projektových požadavků, ale také adopci nových řešení v organizaci zákazníka.

Jak postupujeme?

  • Pomůžeme vám rozhodnout, kterým klíčovým oblastem se věnovat.
  • Zorganizujeme workshopy s odpovědnými osobami ve vaší organizaci - a to nejenom s IT.
  • Doručíme úplnou architekturu oblasti provozu koncových zařízení se zohledněnými podmínkami vaší organizace, např. provoz Active Directory, Azure, System Center Configuration Manager (SCCM) či Intune, governance.

Krok 3: Implementace řešenídoručení a nasazení řešení na základě ověřených konceptů

  • Vaše předchozí transformační projekty nedopadly dobře? Neposkytly očekávané výsledky, vaše organizace nevyužívá všech benefitů projektu?
  • Jsou vaše IT projekty zpožděné a nad rámec rozpočtu?
  • Přejete si partnera, který rozumí vašim obchodním cílům a přitom chápe důvody cloudu a potřeby bezpečnosti?

S našimi zákazníky pracujeme vždy v úzké spolupráci, pracujeme jako jeden tým. Tímto přístupem zajistíme plnění všech projektových požadavků, ale také adopci nových řešení v organizaci zákazníka.

web image

Naše řešení

  • Skutečně rozumíme tomu, co vše je spojené s životním cyklem zařízení, jaké jsou požadavky na bezpečnost v hybridním IT.
  • Máme celou řadu osvědčených postupů, nástrojů a řešení, což zajistí spolehlivou transformaci, minimalizované výpadky pro uživatele.
  • Náš flexibilní tým konzultantů v České republice a USA zajistí, že váš projekt doručí špičkoví konzultanti.

Vaše benefity

  • Jste součástí projektu, máte nad ním plnou kontrolu. Náš projektový tým je připraven na změny reagovat rychle a efektivně.
  • Ušetříte čas a finanční prostředky, neboť transformační projekt bude dodán dle definovaného rozsahu a plánu.

Jak postupujeme?

  • Dodáme dokumentaci, a to včetně projektového plánu, technické, bezpečnostní dokumentace a akceptačních testů pro ověření funkcionality řešení.
  • Můžeme nabídnout přepracování a optimalizaci stávajících řešení a vývoj nových řešení plně využívajících cloudové funkce.
  • Poskytneme vám jasný seznam a pokyny pro budoucí optimalizaci infrastruktury pro dosažení vyšší návratnosti investic.
  • Konečným výsledkem je perfektně fungující řízení životního cyklu zařízení odpovídající potřebám vaší organizace.

Krok 4: Adopcese zaměřením, aby vaše organizace a uživatelé přijali nové řešení, a plně využili jeho výhody

  • Jste si jisti, že vaše organizace je schopna spolupracovat jako jeden celek, aby dosáhla cílů stanovených na začátku projektu?
  • Mají správní lidé potřebný přístup k nástrojům ve správný čas?
  • Jsou vaši zaměstnanci zmateni z řady nástrojů, které mají k dispozici?
  • Řídíte školení svých zaměstnanců poutavě a efektivně?

Podle společnosti Gartner je v IT standard pro přijetí nových technologií uživatelem pouze 43%. To je pro IT problém, protože zaostáváme ve srovnání se zdravotnictvím, výrobou, maloobchodem a dalšími, kteří obecně přijímají nové technologie mnohem dříve a s mnohem větším nadšením. To znamená, že nejen IT zaostává v tom, že je otevřeno dělat věci efektivněji, ale také je opravdu neúspěšné v přijímání nových řešení.

Uzivatele pracuji s technologii

Naše řešení

  • Osvědčené modely adopce zajistí, že vaši zaměstnanci začnou nové technologie využívat.
  • Pomůžeme vám vytvořit příručku pro správné používání vašich nových řešení.
  • Spolu s vámi vytvoříme plán výhod, který podrobně popisuje, jak by měly být výhody vašeho nového řešení realizovány a měřeny.

Vaše benefity

  • Členové vašeho týmu IT budou rozumět procesům, jejich rolím a potřebným schopnostem a dovednostem.
  • Získáte plnou návratnost své investice, neboť nové technologie budou skutečně používány správným způsobem.

Jak postupujeme?

  • Podporujeme vás v motivaci vašich zaměstnanců zdůrazňováním klíčových výhod nového řešení, jejich školením a v případě potřeby poskytováním podpory.
  • Naše adopční programy a zapojení uživatelů vám pomohou nominovat ambasadory v organizaci, kteří pomáhají svým kolegům a spolupracují při neustálém rozvoji způsobů práce.
  • Dodáme plán benefitů plynoucích z projektu a školicí materiály včetně videí.

Krok 5: Spravovaná služba zajištění provozu a kontinuálního rozvoje řešení pro naplnění budoucích potřeb organizace

  • Je těžké udržet krok se všemi novými funkcemi nejenom cloudové platformy a mít trvalý přehled nad riziky?
  • Máte partnera, který umí nejen provozovat a spravovat cloudová prostředí, ale co je důležitější, neustále vyvíjet a optimalizovat prostředí společně s vašimi odborníky?
  • Je klíčovou kompetencí a činností vašeho IT týmu provozování stabilního IT prostředí?

Váš interní tým IT specialistů se zaměřuje primárně na udržení provozu a podporu koncových uživatelů. Zbývá tak méně času na sledování trendů IT, bezpečnostních rizik spojených s provozem IT. Můžete využít výhod Spravované služby, kde za vaším IT týmem stojí odborníci z KPCS.

spravce dohlizi na technologii

Naše řešení

  • Námi spravované služby jsou neustále aktualizovány a provozovány v souladu se standardy a doporučeními výrobce.
  • Pomáháme také udržovat vaše procesy, informační bezpečnost a řízení identit s měnícími se obchodními potřebami.
  • Poskytujeme vám nejnovější informace o změnách v technologiích, vašich obchodních příležitostech a v případě potřeby nabízíme školení.

Vaše benefity

  • Vaše služby budou mít výjimečnou dostupnost.
  • Budete mít možnost se zaměřit na vaše podnikání a uživatele, namísto na provoz technologií.
  • Získáte proaktivní přístup a možnost strategického plánování IT služeb.

Jak postupujeme?

  • Nabízíme spolehlivé spravované on-prem a cloudové služby včetně aktualizací, monitorování a podpory 24/7.
  • Nabízíme službu neustálého rozvoje s průběžně aktualizovaným plánem, dedikovaný Service Level Manager (SLM) a specialisty na infrastrukturu, kteří vám pomohou maximalizovat vaše výhody spojené se spravovanou službou.
  • Pravidelně dodáváme aktualizace systému, aktualizované road mapy, plánované změny a dopady, školicí materiály a videa.

Microsoft 365 news

    Sdílej v médiích

    Kontakt

    Nenašli jste, co hledáte? Pošlete nám zprávu a zůstaneme s vámi ve spojení.

    * Vyžadované pole

    Osobní data použijeme pouze pro vypracování odpovědi na dotaz. Pravidla zpracování osobních údajů