Bojíte se výpadku vašeho IT?

Touch the future. #DigitalOrganization

web image

Service Operation a PodporaKdyž se věci stávají kritickými - počítejte s námi!

Váš IT provoz je dozajista pod kontrolou. Přesto se čas od času vyskytnou problémy a incidenty, které by mohly být vyřešeny mnohem rychleji, pokud by za vámi stál někdo s velkými zkušenostmi a rozsáhlými znalostmi, než interní tým hledající řešení. Profitujte z odborných znalostí a mnohaletých zkušeností s provozem společnosti KPCS: známe všechny části IT infrastruktur a specializujeme se na rychlé nalezení cesty i ve složitých prostředích.

V případě potřeby nabízí KPCS IT podporu téměř pro všechny technologie běžně používané na trhu. Naši odborníci v oblasti IT vám pomohou s podrobnou analýzou, hodnocením a v případě potřeby i s řešením problémů. Jsme s vámi - kompetentní, rychlí, a pokud je to nutné - nepřetržitě, telefonicky nebo vzdáleným přístupem. Individuálně dohodnuté SLA činí náklady transparentními a predikovatelnými.

Co všechno získáte s KPCS podporou?

1. Reaktivní podpora

  • Řešení incidentů vedoucí k obnovení provozu služby
  • Řešení incidentů vedoucí k odstranění chyb služby

2. Proaktivní podpora

  • Health Check - proaktivní kontroly systémů
  • Doporučení a plánování
  • Preventivní aktivity pro předcházení problémů

3. Service Level Agreement (SLA)

Přesně definovaná doba reakce a započetí řešení.
  • Bronze: 9:00-17:00, reakce do čtyř hodiny
  • Silver: 8:00-18:00, reakce do dvou hodin
  • Gold: 24/7, reakce do jedné hodiny

4. Service Level Management (SLM)

  • Vyhodnocování dodržování SLA
  • Optimalizace nastavení podpory
  • Optimalizace nákladů spojených s podporou a provozem

5. Microsoft Premier Support

Nedokážou manažeři společností dát prioritu IT potřebám a tvrdí, že "všechno je důležité"? Obraťte se na nás.

6. Kategorie aktivit podpory

Jednotlivé katagorie odpovídají definici provozu IT v rámci ITIL
  • Požadavky - Requests
  • Incidenty - Incidents
  • Problémy - Problems
  • Změny - Changes
web image

Převezměte kontrolu nad riziky

Riziko či narušení provozu lze dramaticky snížit pomocí profesionální IT podpory. Správné plánování a provoz IT je kritickým pro moderní digitální organizace. Rizika spojená s provozem IT se mohou týkat:
  • Zvyšování spolehlivosti provozu IT
  • Vylepšení efektivity provozu IT
  • Kritické myšlení v případě incidentu
  • Snížení ztrát způsobených špatně identifikovanými riziky
  • Včasná identifikace bezpečnostních incidentů
  • Nižší nákady na dodržování předpisů
  • Snížení možných škod z budoucích rizik

Porovnání úrovní podporyPodpora pro každý typ organizace

Bronze

599

Profesionální podpora pro menší organizace.
  • Doba pokrytí: 9-17
    Pracovní doba české republiky
  • Reakce na kritické incidenty: 4 hodiny
    Reakce je v pracovních hodinách
  • Reakce na incidenty: 8 hodin
    Reakce je v pracovních hodinách
  • Reakce na požadavky: NBD
    NBD - Next business day-následující pracovní den.
  • Hodin v ceně: 10/rok
  • Microsoft Premier Support: Ano, pouze cloud
    2x online ticket. Je možné čerpat nad rámec, 4000Kč/hodina
  • Garance kvality: SLM
    Kvalita služby je garantovaná Service Level Managerem

Gold

1999

Kompletní pokrytí 24/7
  • Doba pokrytí: 24/7
    Bez ohledu na časové pásmo zákazníka
  • Reakce na kritické incidenty: 1 hodina
    Reakce je v pracovních hodinách
  • Reakce na incidenty: 2 hodiny
    Reakce je v pracovních hodinách
  • Reakce na požadavky: 4hodiny
    Reakce je v pracovních hodinách
  • Hodin v ceně: 30/rok
  • Microsoft Premier Support: Ano, cloud/onprem
    12x online ticket, 2x onprem ticket. Je možné čerpat nad rámec, 3000Kč/hodina
  • Garance kvality: SLM
    Kvalita služby je garantovaná Service Level Managerem

Sdílej v médiích

Kontakt

Nenašli jste, co hledáte? Pošlete nám zprávu a zůstaneme s vámi ve spojení.

* Vyžadované pole

Osobní data použijeme pouze pro vypracování odpovědi na dotaz. Pravidla zpracování osobních údajů