Service Delivery Manager

Otevřené pozice

Pracuješ rád/a s novými technologiemi a chceš, aby zákazník dostal to nejlepší řešení? Baví Tě přicházet s návrhy, které obohacují řešení o novou přidanou hodnotu? Zajímají Tě technologie Microsoft? Chceš pracovat nejen pro české, ale i zahraniční zákazníky? Pak Tě tenhle job bude bavit.

Co u nás budeš dělat

  • Budeš fungovat jako spojka mezi zákazníky služeb Managed Microsoft Cloud, především Podpora, Managed Microsoft 365, Managed Azure a týmy Delivery
  • Čekají Tě pravidelné schůzky se zástupci vybrané skupiny zákazníků s cílem zajištění přidané hodnoty služby pro zákazníka
  • Budeš eskalačním bodem pro vybrané zákazníky
  • Proaktivně budeš sledovat průběh plnění Managed Microsoft Cloud a realizaci přidané hodnoty, stejně tak sleduješ výstupní reporty pravidelných kontrol a seznamuješ zákazníky s jejich závěry a zavádíš patřičná opatření
  • Zavádíš patřičná opatření a zajištuješ plány na jejich realizaci nebo akceptaci rizik ze strany zákazníka
  • Staráš se o koordinace a komunikaci interních a externích zdrojů doručujících služby vybraným zákazníkům vedoucí k zajištění kvality doručování služeb
  • Z feedbacku od zákazníků dáváš návrhy vedoucí ke zvyšování přidané hodnoty služeb pro zákazníky
  • Budeš odpovídat za uvedení nových zákazníků do služby, případně ukončení služeb u zákazníka

Co k tomu budeš potřebovat

  • Zkušenost s doručováním IT podpory a správy
  • Zkušenost s jednáním s managery na straně zákazníka
  • Zkušenost s Microsoft produkty
  • Znalost práce v Service Desk nástroji
  • Znalost Service Management rámce jako ITIL, COBIT apod.
  • Výborné komunikační dovednosti
  • Prozákaznický přístup
  • Pečlivost, odpovědnost, samostatnost
  • Velmi dobrou znalost českého a anglického jazyka slovem a písmem

Co můžeme nabídnout na oplátku my

  • Odborný rozvoj – certifikace, školení, účast na konferencích a seminářích
  • Moderní technologie, zajímavé projekty, možnost pracovat pro významné zákazníky
  • Výuka angličtiny na pracovišti
  • Flexibilní pracovní doba, možnost home office
  • 25 dní dovolené + 2 sick day
  • Cafeteria - příspěvek na životní nebo penzijní pojištění nebo na Multisport kartu
  • Notebook, mobil a stravenková karta jsou samozřejmostí
  • Kolektiv, který nežije jen prací

Kontaktní formulář

Sdílej v médiích

Kontakt

Nenašli jste, co hledáte? Pošlete nám zprávu a zůstaneme s vámi ve spojení.

* Vyžadované pole

Osobní data použijeme pouze pro vypracování odpovědi na dotaz. Pravidla zpracování osobních údajů

map us
map eu