IT Service Manager

Otevřené pozice

 

Baví tě IT technologie? Hledáš příležitost vést lidi? Chceš být tím, kdo přichází s nápady, které budou posouvat Operations a Service Desk na stále vyšší úroveň? Pak Tě moc rádi přivítáme. Nenecháme Tě v tom plavat, mentorem ti bude jeden z nejzkušenějších v oboru – Viktor

CO U NÁS BUDEŠ DĚLAT

Budeš zajištovat se svým menším, ale šikovným týmem aktivity v rámci poskytování IT služeb jak pro zákazníky, tak také interně v rámci naší firmy. Svému týmu budeš leaderem (nehledáme „manažera“).

Co bude tvoje pracovní náplň

IT Services pro zákazníky

  • Zajišťování plnění činností v rámci provozu Managed Service: Managed Microsoft365, Managed Azure, Cloud Solution Provider, Support
    • Způsobem vedoucím k spoluvytváření hodnoty se zákazníkem
    • V souladu se Service Description služeb, SLA služeb a souvisejících norem
    • V souladu s odsouhlasenými OLA
  • Zajišťování provozu Service Desk
    • Způsobem vedoucím k excelentní zákaznické zkušenosti
    • V souladu s SLA služeb
    • V souladu s odsouhlasenými OLA
  • Řízení zdrojů Service Operation pro Managed Services a Service Desk
  • Participace na rozvoji a kontinuálním zlepšování poskytovaných služeb
  • Zajišťování knowledge managementu a knowledgebase pro Managed Services a jejich zákazníky
  • Garantování správného a včasného onboardingu / offboardingu zákazníků Managed Services

V rámci naší firmy

  • Zajištění provozu IT služeb doručováním služby Managed Microsoft 365
  • Vedení evidence IT SW a HW assetů
  • IT Supplier management
  • Provoz v souladu s potřebnými normami a certifikacemi (ISO)

CO K TOMU BUDEŠ POTŘEBOVAT

  • Chuť mít zodpovědnost za řízení týmu a plnění činností v rámci poskytovaných služeb
  • Zkušenost s provozem IT v organizaci – rozumíš, jaké typické IT potřeby firmy řeší a jak tyto potřeby naplňovat
  • Znalost Microsoft365 a Azure – stavíme IT v cloudu, budeš se podílet i na technickém rozměru služeb
  • Zkušenost s prací na Service Desk – víš, co lidi ve Tvém týmu mají dělat
  • Přístup k zákazníkovi zaměřený na budování pozitivní zákaznické zkušenosti
  • Velmi dobré komunikační dovednosti
  • Schopnost analytického myšlení a prioritizace
  • Pozitivní přístup a naladění ke kontinuálnímu zlepšování a změnám – nebojíš se je navrhovat a realizovat
  • Angličtina písemná na úrovni dobrého porozumění textu
  • Čeština (mluvená i písemná) pro komunikaci v rámci společnosti

CO MŮŽE BÝT TVOU VÝHODOU

  • Pomůže znalost některého z rámců ITIL/COBIT/TOGAF
  • Zkušenost s vedením lidí – jsi leader, ne manager
  • Aktivní angličtina

CO NABÍZÍME NA OPLÁTKU MY

  • Odborný rozvoj – certifikace, účast na konferencích a seminářích
  • Moderní technologie, zajímavé projekty, možnost pracovat pro významné zákazníky
  • Možnost pracovního pobytu v USA (i s rodinou)
  • Výuka angličtiny na pracovišti
  • Flexibilní pracovní doba, možnost home office
  • Kolektiv, který nežije jen prací
  • 25 dní dovolené + 2 sick day
  • Příspěvek na životní nebo penzijní pojištění nebo Multisportku
  • Notebook, mobil a stravenkový paušál jsou samozřejmostí

Kontaktní formulář:

Sdílej v médiích

Kontakt

Nenašli jste, co hledáte? Pošlete nám zprávu a zůstaneme s vámi ve spojení.

* Vyžadované pole

Osobní data použijeme pouze pro vypracování odpovědi na dotaz. Pravidla zpracování osobních údajů

Kontaktujte nás
map us
map eu
{ } { } { } { }