IT Service Manager
Otevřené pozice
Baví tě IT technologie? Hledáš příležitost vést lidi? Chceš být tím, kdo přichází s nápady, které budou posouvat Operations a Service Desk na stále vyšší úroveň? Pak Tě moc rádi přivítáme. Nenecháme Tě v tom plavat, mentorem ti bude jeden z nejzkušenějších v oboru – Viktor
CO U NÁS BUDEŠ DĚLAT
Budeš zajištovat se svým menším, ale šikovným týmem aktivity v rámci poskytování IT služeb jak pro zákazníky, tak také interně v rámci naší firmy. Svému týmu budeš leaderem (nehledáme „manažera“).
Co bude tvoje pracovní náplň
IT Services pro zákazníky
- Zajišťování plnění činností v rámci provozu Managed Service: Managed Microsoft365, Managed Azure, Cloud Solution Provider, Support
- Způsobem vedoucím k spoluvytváření hodnoty se zákazníkem
- V souladu se Service Description služeb, SLA služeb a souvisejících norem
- V souladu s odsouhlasenými OLA
- Zajišťování provozu Service Desk
- Způsobem vedoucím k excelentní zákaznické zkušenosti
- V souladu s SLA služeb
- V souladu s odsouhlasenými OLA
- Řízení zdrojů Service Operation pro Managed Services a Service Desk
- Participace na rozvoji a kontinuálním zlepšování poskytovaných služeb
- Zajišťování knowledge managementu a knowledgebase pro Managed Services a jejich zákazníky
- Garantování správného a včasného onboardingu / offboardingu zákazníků Managed Services
V rámci naší firmy
- Zajištění provozu IT služeb doručováním služby Managed Microsoft 365
- Vedení evidence IT SW a HW assetů
- IT Supplier management
- Provoz v souladu s potřebnými normami a certifikacemi (ISO)
CO K TOMU BUDEŠ POTŘEBOVAT
- Chuť mít zodpovědnost za řízení týmu a plnění činností v rámci poskytovaných služeb
- Zkušenost s provozem IT v organizaci – rozumíš, jaké typické IT potřeby firmy řeší a jak tyto potřeby naplňovat
- Znalost Microsoft365 a Azure – stavíme IT v cloudu, budeš se podílet i na technickém rozměru služeb
- Zkušenost s prací na Service Desk – víš, co lidi ve Tvém týmu mají dělat
- Přístup k zákazníkovi zaměřený na budování pozitivní zákaznické zkušenosti
- Velmi dobré komunikační dovednosti
- Schopnost analytického myšlení a prioritizace
- Pozitivní přístup a naladění ke kontinuálnímu zlepšování a změnám – nebojíš se je navrhovat a realizovat
- Angličtina písemná na úrovni dobrého porozumění textu
- Čeština (mluvená i písemná) pro komunikaci v rámci společnosti
CO MŮŽE BÝT TVOU VÝHODOU
- Pomůže znalost některého z rámců ITIL/COBIT/TOGAF
- Zkušenost s vedením lidí – jsi leader, ne manager
- Aktivní angličtina
CO NABÍZÍME NA OPLÁTKU MY
- Odborný rozvoj – certifikace, účast na konferencích a seminářích
- Moderní technologie, zajímavé projekty, možnost pracovat pro významné zákazníky
- Možnost pracovního pobytu v USA (i s rodinou)
- Výuka angličtiny na pracovišti
- Flexibilní pracovní doba, možnost home office
- Kolektiv, který nežije jen prací
- 25 dní dovolené + 2 sick day
- Příspěvek na životní nebo penzijní pojištění nebo Multisportku
- Notebook, mobil a stravenkový paušál jsou samozřejmostí
Kontaktní formulář:
Sdílej v médiích